myClub

SC Hawks käyttää myClub-järjestelmää, jonka avulla hoidetaan seuran:
- Jäsenrekisteri
- Laskutus
- Tapahtumien hallinta, ilmoittautuminen ja läsnäoloseuranta
- Tiedotus

myClub-ohjeet harrastajille

  • Jäsentili (lapsen tilin hallinnointi, tilien liittäminen toisiinsa, tietojen tarkistus jne.)

  • myClub ID (kuinka hallinnoida kaikkia jäsentilejä eri seuroissa, salasana ja/tai käyttäjätunnus unohtunut jne.)

  • Tapahtumat (ilmoittautuminen, ilmoittautumisen peruminen, kalenterin tilaaminen jne.)

  • Viestintä (viesti- ja laskutusosoitteiden määritys, viikkokatsauksen tilaaminen sähköpostiin jne.)

  • Laskutus (e-laskun käyttöönotto, virtuaaliviivakoodi, välty tuplamaksuilta - merkitse lasku maksetuksi jne.)

  • Yleiset (tuetut selaimet, kalenteritilaus ja outlook)

myClub-ohjeet toimihenkilöille

  • Asetukset (jäsentasot, käyttöoikeudet, tapahtumapaikat ja -tyypit jne.)

  • Tapahtumat (kalenterin liittäminen web-sivustolle, henkilöiden ilmoittaminen tapahtumaan käsin jne.)

  • Tiedotus (viestin lähettäminen kohdennetusti, liitetiedostojen liittäminen, yhteystiedot) 

  • Jäsenet (käyttöoikeuksien antaminen lapsen huoltajalle, henkilön lisääminen ryhmään tai joukkueeseen, täyttämättömät jäsentiedot, henkilön poistaminen ryhmästä tai joukkueesta jne.)

  • Laskutus (joukkueen tai yhteistyökumppanin laskuttaminen, jäsenlaskun teko, erääntyneistä laskuista muistuttaminen, laskujen tulostus PDF-tiedostoon jne.)

  • myClub-käyttöönotto (aktivointilinkin lähettäminen jäsenistölle, jäsenien ja yhteistyökumppaneiden lisäys järjestelmään jne.)

  • Usein kysyttyä

Kirjautuminen